malinberntsson

Tuesday, October 14, 2008

Mensmonster

Yes, that´s me. Blöder som en gris, och har humörsvängningar a la graviditet light. Mensen efter missfall/graviditet kan tydligen vara rikligare och kännas mer, och jaa det stämmer! Aj! Gnäller hela tiden på allt och alla. Stackars Markus. Han är såå bäst som står ut med mig. Igår var han till och med snäll och tittade på ”Mean girls” med mig, och köpte choklad och salt godis. Smask. Känner hur jag sväller upp som en ballong, men who cares? Det är långt till nästa sommar… Och jag får vara tjock om jag vill.

Var ute med lilltjejen i ösregnet också, och hon ÄLSKAR regn! Haha. Vi såg ut som dränkta katter när vi kom hem igen, efter 2 timmars skogspromenad i konstant ösregn. Härligt dock. Alla fina dofter som skogen har att erbjuda, kommer verkligen fram i regnet. Precis som att sommarvarm asfalt luktar barndomsminnen när det regnar.

Idag har jag ätit godis igen. Jag har en frivecka från bantandet när jag har mens, och då har Markus också sin frivecka. Haha. Sympatimens minsann.

Vilket meningsfullt inlägg va? I vanliga fall hade jag skitit i att spara det här på bloggen, eftersom jag har sån sjuk prestationsångest (allt jag skriver måste vara helt korrekt skrivet, underhållande, genomtänkt osv. Blablablaaa…) men Johanna har gnällt på mig, så varsågoda då!

Dessutom så skriver jag inte för ER skull, utan för MIN. Moahahaa…

1 Comments:

  • At 7:36 AM, Blogger Girl said…

    "Och jag får vara tjock om jag vill." Du är så sjukt härlig! Så där borde alla tänka. Bara man mår bra ska man leva precis som man vill. :D Och ja nu är jag nöjd när jag fick läsa lite från dig. :p

     

Post a Comment

<< Home