malinberntsson

Sunday, June 08, 2008

Matilda skall bli storasyster!

Ja faktiskt, och det är helt galet. Förvirrande, läskigt och roligt på samma gång. Gjorde graviditetstestet för ca 4 timmar sedan, och ja, ett tydligt plus blev det. Är antagligen bara i vecka 5, men har egentligen ingen aning. Men nåt sånt borde det vara. 80 procent av alla graviditeter slutar dock med missfall innan vecka 13, så än kan vad som helst hända. Statisktiken är ju egentligen emot oss, men vi får se. Går allt som det skall, så blir Matilda storasyster i februari/mars.

Har varit extremt känslig det senaste, och igår, när jag blev ledsen utan anledning, så sa Markus att jag borde göra ett graviditetstest. Han kände tydligen igen symptomen från förra gången. Haha. Köpte test igår, och testade imorse som sagt.

Jaha, tvåbarnsmamma. Där ser man!

3 Comments:

  • At 3:36 PM, Blogger Make way for the J-O-V said…

    Hehe baby, kommer bli kalas bra. Och hoppas innerligt att missfall inte är att tänka på. Det kommer bli kalas och jag tänker en massa på er.

    Liksom, kommer det en unge blir det wen till och en till och en till och till sist har ni 10 ungar efter 10 år. Vad säger du om det? KAn passa typ... en gång vartannat år om du vill.

    Haha!

    Puss baby! Allt kommer gå bra!

     
  • At 2:38 AM, Blogger Vicki said…

    Grattis igen! :) *kramar om er alla tre*

     
  • At 2:47 PM, Blogger Girl said…

    Malin! Jag vill läsa mer om mammahet och allt vad som händer i din ände! Posta nu allt du gömmer på datorn kära du. ;) Kraaam! Nu skriver jag lite jag med på http://blog.liecka.net

     

Post a Comment

<< Home